|
|
|
|---|---|
|
Tjena Har fått lite problem nu när tempen börjar krypa ner mot noll och just där under När jag startar den så går den väldigt ojämt några sek, har tom stannat ibland Vad kan felet vara automatchoke? | |
| någon som vet? | |
|
Gick den bra tidigare? Hur är det med stiften? Hade nog kollat ditt batteri också. Kanske är lite svagt och pallar inte med att ge power ordentligt vid start. |
|
|
har börjat få samma problem nu när det börjar bli kallt och jag vet att mitt batteri är slött. BMW ownz |
|
|
Ska kolla stiften i helgen Märkte också idag när jag åkte från jobbet att om jag håller jämn fart när bilen är kall så smårycker den hela tiden Försvinner direkt när tempen kommer över det blå fältet |
|
| Hade kollat batteriet/köpt nytt. På BMW sade de att är batteriet inte ok, så ger det inte ordentligt med kräm till allt. Nu när det börjar bli kallt så får batteriet stryk. Tänker även som du skrev att när du kört ett tag, så har ju batteriet fått laddats upp lite grand. Kommer antagligen bli värre för dig ju kallare det blir. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.