|
|
|
|---|---|
|
Då jag har nu sålt M3:an så går tankarna i vad jag ska köpa istället, Alpina B8, Z3 M Roadster, M635 Csi eller M5 E28? Alpinan ska jag titta på imorgon så vi får se vad jag tycker då men jag kan inte bestämma mig, Vad tycker ni? Ska vara rätt unik och inte överstiga det jag fick för M3:an. M3 E30Länk | |
|
Ska gå och entusiast försäkra också! M3 E30Länk |
|
| Blev M3:an kvar i sverige? | |
|
Japp, den hamnar i Småland! M3 E30Länk |
|
| Såldes drömbilen du var intresserad av? | |
|
Ja tyvärr! Det var en otroligt fin och påkostad BMW M535, säljaren var villig att behålla den för mig och sambon tyckte att vi kunde låna pengar och köpa den och betala av lånet när vi sålt M3:an men jag vågade inte och ta någon av alternativen. Med facit på i handen borde jag ha lånat pengarna! :( M3 E30Länk |
|
|
Enligt mitt tycke så faller Z3M bort direkt , kan ju bara sitta två.Stor nackdel. Dom andra modellerna är mycket intressanta och mycket unika. 1.M 635 CSI 2.Alpina B8 3.M5 E28 Skall du bara söndagsåka och köra på lite träffar så e dom tre perfekta. Du har ju ett angnämt problem framför dig? eller.... Ha de bra |
|
|
E28 B7 turbo S ska du se till att finna :) Mvh Janne. |
|
|
Skorpionen, antal sittplatser har ingen betydelse då det är i huvudsak bara jag som åker i den. Absolut angenämt problem, men det bränner i fickan redan! :) Janne T, absolut! men tyvärr räcker nog inte min budget till! :( M3 E30Länk |
|
|
Som ni kanske har sett så slog jag till på Alpina B8:an. Alpina B8 Länk |
|
|
Grattis till ett mycket roligt val...OCH exklusivt minst sagt! En bil som nog är det brutalaste i "standardbilsväg" som man kan handla för hyfsat rimlig slant om man gillar brutusmotorer och exklusivitet och "ulvar i fårakläder"...typ. :) Mvh Janne. |
|
| "ulvar i fårakläder är så rätt uttryck när det gäller denna bil! Älskar det! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.