|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Finns det någon fin sida som delar ut användarmanualer i pdf-format? Letar till en e46 Touring 01a Annars då, är en sån här ett bra alternativ? Länk | |
|
Haynes är en reparationshandbok, men det visste du kanske?: Länk Mvh |
|
|
Jo det vet jag men jag trodde också att den innehöll användarmanual :/ Hmmm...jag är så kass BMW och knappar och andra prylar så skulle bara vilja bläddra igenom en manual. Vore ju bra om det fanns någon i pdf-format. Haynes är ju också nästan ett måste oavsett. Perfekt när det börjar närma sig service eller om något jävlas. Själv har jag bara en användarmanual för stereo också ac på franska :P |
|
| Användarmanualer finns inte pdf-format. Har du ingen manual får du köpa en hos din närmaste BMW återförsäljare. Borde inte kosta så många kronor. | |
| Länk | |
| Man tackar och bockar! | |
| Tänk på att de är för USA-modeller och inte europeiska. Köp rätt manual på svenska hos BMW så stämmer allt med din bil. | |
|
Vad är det som kan vara annorlunda i svenska manualen? Jag har skummat igenom hela och kollat närmare på vissa saker och allt har hittills varit som det står i manualen jag fick länkat till. |
|
Ekin |
Chris87 är bara bitter för att han hann skriva att det inte finns användarmanualer i pdf. :) |
| Ekin: De tror jag också ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.