|
|
|
|---|---|
|
vet någon hurdant skick den är? det står ju inte så värst mycket om bilen Länk | |
| 21 ägare...Har inte själv sett bilen, kanske jättebra skick men jag blir alltid lite fundersam när en bil har haft så många ägare på relativt kort tid... | |
| 21 ägare, de va galet! | |
|
Kan bli svårsåld.....många ägare betyder ju naturligtvis inte att bilen är dålig. Men jag skulle nog avstå om inte priset va riktigt bra! |
|
|
de va faktist många ägare |
|
|
När man skriver "tänkte sälja min ögonsten" så får åtminstone jag lite andra vibbar.. Jag tänker mig en pedant som kanske haft bilen sedan ny.. Och så ser man: 21 ägare... Förhoppningsvis har bilen varit 20 andra personers ögonsten också... Skall man sälja en bil så finns det givetvis olika skolar.. De som skriver extremt noggranna annonser med varenda liten detalj av intresse, och så de som skriver: vid frågor- ring!. Man får givetvis göra som man själv vill, men jag skulle nog i detta fall kanske nämnt något om att bilen haft en hel del ägare och att bilen är importerad.. Så man får nog addera några ägare till.. Sedan är det givetvis så att bilen kan ha vandrat mellan lite olika handlare och kanske varit på leasing, men många ägare blir det ändå.. Säger dock inget om skicket på bilen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.