|
|
|
|---|---|
| ja jo, är ju lite lekmanna nivå på mig då men jag undrar om det finns någon här som kan svara på om Länk är för enkel vanos? är otroligt tacksam för svar efterssom då kan jag fortsätta bygga ihop min Älskade BMW | |
|
Det bör finnas ett artikelnummer någon stans på det, med hjälp av det och ett besök på realoem.com bör du snart ha ett svar. //Magnus |
|
|
Tyvär så har jag inga inga nr som ger något på den sidan.. men det är ingen skillnad på blocken som jag ser, men det står olika nr på dem. ingen som ser direct på bilden om det blocket är för enkel vanos eller inte? har skrotat mitt block nämligen och tänkte köpa det där, men behöver veta om det passar med resten av prylarna från gamla motorn. vore ju lite olyckligt om man köper ett block som inte passar även fast det ser så ut Mycket tacksam för svar, börjar bli svårt att ta sig fram utan motorblock :) |
|
| hittar inte blocket med enkel vanos, är det någon skillnad mellan utan och med? eller är det så simpelt att det är skilnaden i toppen? | |
|
Kolla om du ser ett stansat nummer. Det brukar sitta i nederkant eller vid startmotorn. Har för mig det är såhär: 25 6 S1 - Ej vanos 25 6 S2 - Vanos ///BMW - Was sonst! |
|
|
Det ska tydligen stå här: Länk Enligt denna pdf: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Tackar som ödmjukast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.