|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bianca: Otroligt fin bil du har, riktigt roligt med nogranna ägare jag ska beställa Facelift strålkastare fram + bak, lackera om fälgarna (en har en skada) och 16:9 skärm, till våren byts även orginal vindrutan ut. Är på jakt efter v-däck att ställa bilen på om nån har att sälja. |
|
| Tack Pimpen! | |
|
Följande M5 föll mig i smaken. Eisenmann, faceliftlampor och 16:9-navi. Länk Mvh Philip |
|
|
Har idag provkört den lågmilade M5:an trådskaparen länkar till... Bilen kändes underbar, lät dessutom inte som en stenkross under huven som de "andra" jag provkört gjort...fullservad på Bmw Visst, fälgarna är skavda, däcken kass, nån svag buckla på bakdörrarna, dock hittade jag ingen rost.. Nu till det tråkiga, säljaren vägrar gå under 160 tusen. Är man en idiot om man betalar den summan? Jag ville verkligen ha bilen och bjöd 150 utan respons.. Finns verkligen inte nån lågmilad ute nu o jämföra med heller! Mvh Peter |
|
| Borta från Blocket... | |
|
Annonsen är kvar, dock uppdaterad: Länk Mvh Peter |
|
|
Kanske denna är intressant? Vet inget om bilen mer än att den ser fin ut i annonsen, gillar färgen skarpt! Länk |
|
|
Den röda ägs väl av någon här på forumet om jag inte minns fel. ___ //Ulf |
|
|
Bör ju vara denna: Länk ___ //Ulf |
|
fredde 7 |
Peddan: angående stenkrossljudet.....tyckte denna lät som de flesta andra M5:or jag hört däribland min egen. inte var det knäpptyst inte.. Fälgarna kostar väl 1500kr st att renovera minst. bakskärmarna som du inte hittade ngt på men som fanns antydan till bubblor på(bubblor i kanten) bör nog åtgärdas rätt så omgående så att det inte kryper vidare, kostar nog ngr tusingar det med. 150000kr är nog vad jag hade kunnat tänkt mig betala för denna med. Att säljaren inte vill ta det är nog mer en tidsfråga..ha is i magen och vänta ngr veckor, denna bil har inte många köpare just nu...snart är det jul och då säljs det inte många M5 E39;) |
|
Köpte du Länk ?? Kan berätta att vi testade bilen på bilfirman jag jobbar på och vi hittade inte ett fel. EN gubbe hade ägt bilen under 10 år och sen bytte han in den på autopartner i kristianstad där jag tror han även köpt den ny. Ägare nr2 var tvungen att byta bort denna efter bara 1-2mån då han fick förändrade arbetsförhållanden. |
|
|
Jepp, jag köpte den:-) Jag pratade med farbrorn som ägt den längst och det verkade va en bra M5! Dessutom var det mycket gjort me bilen, tex ny koppling i somras. Finns ju som jag sagt tidigare inte jättemånga sv-sålda lågmilare kvar.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.