|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min 328 -95 Touring har börjat spöka. Full kaviar (ibland) eller ingenting är lägena jag har att välja på med torkarna fram. Spolning fungerar galant! Mellan lägena är döda men man kan höra ett klick (från reläet?) när man lägger i ex intervall-torkning. Klicket kommer från handskfacket. Plockade upp och kollade vid rutan och allt verkar helt, torkarmotorn går som den ska. Känns som ett relä som styr de 2 mellanlägena. Vad kan jag kolla? Vart sitter torkarreläna och hur ser de ut? Har besiktning kl 11 imorgon och är rädd för att de ska vara döda just precis då. Torkarna stannar mitt på rutan om man inte har lite feeling och får stopp på dem i botten. Mvh Johan BFO | |
|
det är väl inte du som har startat samma diskussion på garaget.org?? det var startad idag :) annars kan du ju läsa lite där :) Bmw E30 M-tech II -89 Citroen Saxo Vts -00 |
|
|
Länk … odule.html Bmw E30 M-tech II -89 Citroen Saxo Vts -00 |
|
|
Länk Bmw E30 M-tech II -89 Citroen Saxo Vts -00 |
|
| Inte 100% säker, men har för mig jag läst om själva spaken som någon fått byta ut. Det var något som var sönder/slitet inne vid rattnavet. | |
|
Hej! Det var mycket riktigt den "Torkarmodulen" som sitter innanför handskfacket. For på skroten och köpte en för 250kr, bytte på 10 minuter och vips så fungerade allt galant igen! Mvh Johan BFO |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.