|
|
|
|---|---|
|
Nån som kan supporta med lite åsikter om värde på en 130i -08 sv. metallic, M-paket, skinn, comfortpaket, drag 4400 mil? | |
|
Hej Jag antar att den är svensksåld och ser ok ut. Gissningsvis 240kkr plus minus 6-8%, beroende på om något behöver åtgärdas, 3 el 5d samt hur S o V däck ser ut. Mvh Asken |
|
| ja den är svensksåld och i väldigt bra skick | |
|
Hej. Tror nog som Askens värdering på bilen är nog rätt värderat. Tror att värdefallet på stora motorer är högre än dieselmotorer, därför går det o göra klipp på dessa bilar med 3 liters bensinmotor. Jag var på G o köpa mig en 120d, men hjärtat sade 130 vilken bil o vilket ljud från motorn. Gick in på Finn.no i Norge o letade efter en likadan bil som min men den hade endast gått 2000 mil och kostade 517 nok kr huuuuuuaaaaa, ca 600 tusen sek. |
|
|
Intressant när man tittar begagnat så finns det faktiskt bara -06or till salu just nu i hela Sverige. Dessa ligger mellan 175-200'. ------- //Lövet |
|
| Det säljs nog få nya 130i för dyr för sin storlek ska jag tro, men vilken körglädje det är i denna bil som en liten gokart. | |
| Kommer att få in en 130i -08 i inbyte när jag säljer en av mina bilar, om någon skulle vara intresserad. Kanonfin och med rätt spec. | |
| Om det är till någon hjälp så sålde jag 130 med samma spec dock en -06 och gått 2000mil mer i början av 2009 för 200". Saknar den bilen än =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.