|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har den senaste tiden sökt efter en fin E32, helst en 750 att ha som hobbybil att putsa på och glida med på sommarhalvåret. Jag har alltid tyckt att E32 är vacker och idag får man ju så otroligt mycket bil för kaffepengar. Problemet är att jag inte vill ha ett objekt utan en riktigt fin originalbil och kravet är airbag. Helst en mörk bil med svart skinn och under 20000mil. Hur ofta dyker dom upp till salu? Vad skall jag räkna med att få betala? | |
|
Leta i Tyskland. Denna 14200milare för 45tkr ser trevlig ut. Länk Jag hade ringt ägaren. Stephan |
|
|
Tack för tipset. Den var kanonfin! Jag skickade iväg ett mail för att se om säljaren talar engelska iallafall, jag kan tyvärr ingen tyska. |
|
|
Dessa verkar fina, kanske kan va nåt...? Länk Länk |
|
|
De var intressanta också! Den Svensksålda har jag mailat på men jag får ta och slå en signal för han har inte svarat. Alltid skönt att skicka mail först och gallra lite men alla kollar väl inte sin mail lika ofta som jag :) |
|
|
kanske kan vara något? Länk |
|
|
Vad tror ni om denna? har funderar på en nyare bil ett tag men hittar ingen ja finner pålitlig för runt 100.000kr..denna borde väl vara ett bra köp om man vill ha en riktigt fin e32? skulle ändå behöva två bilar så 730:ian som ja har skadar ju inte att ha kvar då ja antar den dricker lite mindre än 740? Länk |
|
|
Hej! Stirra dig inte blind på miltalen. Är servicen skött så ska motorn hålla i evigheter enligt min mening... Ta dig tid och testa... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.