|
|
|
|---|---|
|
Hej Min bil (320i E36 coupe) fungerar inte som den ska just nu. Orsaken är att vatten kom på min styrbox. Och nu flippar den på tomgång. Det är blivit så att kamaxelgivare är på dålig humör. Så jag måste byta min styrbox men undrar om det går att använda de andra t ex från en 325 och om de behöver programmeras av BMW verkstan? Blir jättetacksam för alla möjliga svar! | |
|
Ingen aning om det passar som du skrev, men det borde väl finnas någon 320 på skroten till 15 år gammal bil tycker jag eller? Kan väl ringa någon Bmw firma och fråga om det går att mixa och programera om eller det måste vara samma. |
|
|
Ja det ska jag nog göra :) Tänkte kolla på bildelsbasen det finns massor med saker där, hoppas hittar den rätta boxen. |
|
| Lycka till. Hoppas allt löser sig till det bästa | |
|
Hör med dessa i Huddinge. De verkar ha det mesta. Mail adress till Camilla där allbildelar@allbildelar.se |
|
|
Var på returbilen idag och hittade en 320. Styrboxen var exalt likadant. Köpte den för bara 400 :- Har Inplastat den och tejpat runt så att vatten inte kommer in igen. Bilen fungerar klockrent nu, är så glad att fick slippa köpa en helt ny eller göra nån sorts programeting :D Tack för hjälpen!!! |
|
| Kanon ju. Skönt det löste sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.