|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Grattis! Speciellt med tanke på att du letat ett tag;-) | |
| Grattis till Skönheten. | |
|
Grattis grattis till pärlan. De tog ett tag men tillslut så hittade du precis den som du så länge letat efter. ;) |
|
| Ja verkligen en fullträff! Ibland lönar det sig att ha lite tålamod! Kul också att sambon formligen älskar bilen också! | |
| Låter ju riktigt gött med performance avgas, vet inte om din har det men det är nice iaf | |
|
Nej tyvärr inget performance avgassystem. Synd att det går på en Slant annars vore det en trevlig uppgradering. Härnäst ligger ditecbehandling och vinterfälgar+däck istället. |
|
| Vad kostar det ? | |
| Runt 20 000 | |
| Attans, nu har bilen nog börjat "ticka" på tomgång. Redan vid 2 400 mil på mätaren :( | |
|
Förresten jag tänkte att någon kanske är intresserad av att se och höra BMW 135ia "in action" :) Länk |
|
|
Har en 135 -08 med N54 motorn, dock med manuell låda. Är grymt nöjd. Har satt dit ett HP avgassystem och kortare länk till lådan. Bluddret när man startar och vid runt 4,000 varv är magiskt för att inte prata om strax före röd markering. Hade en 130 tidigare med automat och det är stor skillnad. Har inte haft några som helst problem med denna bil. Kör den dock bara under sommarhalvåret. Har du tillfälle slå till på en 135, automat eller inte, motorn är så gott flexibel. Ligger lätt på femmans växel i 50 och kan lägga i trean vid 120 när man kör om, den protesterar aldrig. |
|
| skönaste draget är när man lägger i 5an i 220 och den fortsätter att accelerera precis lika mycker som på 4an:) | |
|
Det beror nog på att motorn har i stort samma effekt vid 5000 varv som vid 7000varv. Hastigheterna går bara upp hela tiden här, undrar när det tar stopp. Och hur ;) |
|
|
stopp tar det inte försen efter 275 och lyckligtvis så tog det stopp på det bra sättet den gången:) Men tyvärr måste jag säga att jag beställde en v70 Drive igår:/ så nu måste jag bli av med min bil, det är med en tår i ögat som jag kommer att lämna bmw för ett tag men jag vet ju en sak helt säkert och det är att jag garanterat kommer att köpa en igen:) |
|
| Har ett Performance system och lite annat till 135 om någon är sugen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.