|
|
|
|---|---|
|
Efter ett rattbyte i min E34 -93 så blinkar Airbaglampan en stund för att sedan lysa konstant. Fungerar det att släcka den med den där serviceåterställaren dom säljer på Biltema? Mvh: Tobias | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nix, antingen en återställare för airbag eller ett dignosprogram. Dock förutsätter det att allt är Ok i systemet, men du kanske hade radioläget på under montaget vid nått tillfälle, vilket sätter lampan om man har nått isärkopplat. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Det märkliga är att i Biltemas katalog står det att deras serviceåterställare kan släcka Airbaglampan, är det fel? | |
| Nån mer som vet? | |
| Hej,har precis likadant fel på min 520-93.Förra ägaren hade "bråkat" i kabelstammen i bakluckan(sedan)och efter det uppstod problemet trodde han.Jag har tyvärr ej tagit tag i problemet eftersom det finns andra fel som måste prioriteras men jag hoppas att det löser sig för dig.Mvh Mikael | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Står det specat att den ska fixa airbaglampan så ska den väl göra detta. Jag har en kombi/airbagåterställare som jag köpte för 6 år sedan med den var väl typ 4ggr så dyr. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Jag ska köpa en på Biltema och testa men spara kvittot ifall den inte fixar airbaglampan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.