|
|
|
|---|---|
|
Efter att bilen stått lite för nära en buske med långa vassa grenar under ett kraftigt oväder är nu hela vänstersidan sönderrepad. Har sen tidigare lite stenskott och småbulor (använder min z4 som bruksbil) som ändå behöver åtgärdas. Så tanken är att lacka om bilen. Bilen skall lackas om i samma färg och det enda jag önskar är att det blir 100% perfekt resultat. Accepterar inga färgskiftningar eller rinningar. Så, tips om en riktigt duktig lackerare skulle uppskattas ! Kan tänka mig att åka en bit om det är värt det. Huvudsaken är som sagt att resultatet blir perfekt. | |
|
Perfekt är ju alltid svårt. Jag har använt mig av Kents Bilplåt i Solna och resultatet blev i alla fall så bra att jag inte kan se vilken del som är lackad och vilken som inte är det. De används av Borgs Bil (aukt BMW) också. Att de var trevliga att ha att göra med är också bra eftersom det av någon anledning inte alls är självklart i branschen. Länk Jag är medveten om att det finns åtminstone något dåligt betyg av denna lackverkstad på nätet men jag blev nöjd i alla fall. ------- //Lövet |
|
|
Hör med Sollentuna Billackering. Har en bil där nu, det säger väl det mesta om vad jag tycker om dem. Har skött sig väldigt bra i väldigt många år och anlitas av många som kräver det lilla extra. Google ger såväl kontaktinformation som ytterligare referenser. Lycka till! En Z4 förtjänar det bästa. |
|
|
Tack för tipsen,Skall höra mig för lite ang priser m.m. Tycker en Z4 "borde" vara billigare än genomsnittsbilen, rätt lite plåt att lacka :) Vad tror ni är rimligt ? 20k ? Något annat man skall tänka ? Krav man skall ställa ? Frågor man skall ställa ? Hur lång tid tar en ordentlig lackning ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.