|
|
|
|---|---|
|
Passar 4 dörrars E30 M paket på en touring??? Polarn undrar då han handlat en touring och vill få den lite snyggare... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 | |
|
Är inte helt 100 men jag tror det ska passa. /Johan |
|
|
Det passar..jag har det på min Touring.... Bengan BMW,vad annars? |
|
|
Fan, det blir ju finfint om ni slänger på det på poppes röding! Påminn honom om att jag ska ha instr. boken förresten! /Rojne +badass toys for badass boys+ |
|
|
Jag har ett M-paket till salu kanske..beror på vad det bjuds. Paketet är helt komplett!! Bengan BMW,vad annars? |
|
|
Bengan, pris? Mvh Abbe Länk |
|
|
Har ingen anning vad jag skall ta för paketet!! Paketet är diamantsvart just nu!!! Säg ett pris så får vi se.. Bengan BMW,vad annars? |
|
E30poppe |
Bengan: Ja e lite intresserad ja oxå... Har du ingen aning alls om vad du vill ha för det??? BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars??? |
|
Ingen anning... Vad är det värt? Paketet är helt komplett inklu m.bakspegeln i bilen...inbyggt lyse i. Bengan BMW,vad annars? |
|
E30poppe |
Är de helt å utan sprickor å så lr??? Helvete va kåt ja blev på ///Mpaket nu då!!! |
|
Helt utan sprickor...Lacken på bakfjolen har spruckit till spindelnät,men inte paketet!! Bengan Länk |
|
|
Helt utan sprickor...Lacken på bakfjolen har spruckit till spindelnät,men inte paketet!! Bengan Länk |
|
| Bengan: Vad får man ge för Hellas svarta lyktor och dimljus? Hur fäste du dimljusen i fronten? Jag har problem att få de vanliga att sitta fint... ///Johan | |
|
Vet inte vad dom kostade!! Dimljusen sitter med orginal vinklar(monterings sats från BMW). Dimljusen sitter inte i spoilern!! Bengan Länk |
|
E30poppe |
Bengan: Låter kalas de... Men ja skulle vilja ha ett cirka pris så man har nånting att ut gå ifrån iaf... :o) |
| Vem har sagt att de sitter i spoilern? Fronten sa jag i alla fall... Tack för hjälpen! | |
|
Säg ett pris,annars så behåller jag paketet!!! Bengan Länk |
|
|
2000kr ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Inte i närheten änns. Då behåller jag paketet.. Det ligger bra i garaget.. bengan Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.