|
|
|
|---|---|
|
Bmw M5 i Malmö som finns här på Bmw börsen. Någon som har någon info om den förutom ägarn. Gäller den blå för 139000:- Är ev spekulant på denna bil. | |
|
Jag har fullt förtroende för Tommie. Tror inte du hittar en mer ärlig M5 E39. Vill du ha referens skulle jag höra med Dawwe Länk som köpte Tommies M5 3,8 E34. Stephan |
|
|
Jag hade inte tvekat en sekund att köpa den. Jag var sugen redan förra året! Mvh Philip |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bara att handla. Ny M5 front och bakstötis pga stöld för ett tag sedan + lack.. Tommie tröttnade då och kör 3serie numera. Har följt bilen sedan han köpte den även åkt i den. Helt OK enligt min mening. Dessutom snygg kulör. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Den är säkerligen kanonfin men varför sitter det standard E39 komfortstolar och inte de skålade M5 stolarna? Är det individual-val att välja bort de unika stolarna? Ett lite märkligt val i mina ögon. | |
| Tänkte på stolarna och chromeline också. Jag är inte alls insatt i M5-specar, men fanns de två valen till E39 M5? | |
|
Inte dumt alls ;-) Kliar lite i fingrarna men jag behåller nog min 540 E39 lite till. hehe Jag gillar dessa "Ulvar i fårakläder". |
|
|
Det gick att beställa komfortstolar istället för sportstolarna om man ville. Samma sak med Chromeline, gick också att beställa. Tillvalen kan väl anses lite "gubbiga" men i ärlighetens namn så är de flesta som beställer nya M5or inte direkt i 20-års åldern. ------- //Lövet |
|
| Bilen ser iaf väldigt fin ut på bilderna. Är det inte ett rätt lågt pris med tanke på hur gott rykte ägaren har? | |
|
Inte riktigt rätt säsong att sälja M5 kanske. Sedan blir ju inte jag direkt sugen på att betala mer för att en viss person ägt den. Däremot skulle en sådan affär bli lättare att göra, man skulle kunna lita mer på vad personer skriver i annonsen och inte behöva kolla upp allt själv. ------- //Lövet |
|
|
Jag förstår inte ditt resonemang Lus! Ska man betala mer för att exempelvis Mikael Persbrandt har tagit i dörren? För lågt pris håller jag inte med om då det är en -00 på nästan 20.000 mil. Har du kollat vad 01, 02:orna går för??!! Mvh Philip |
|
|
Cromeline och komfortstolar finns även till M5 E60. Cromeline hade jag aldrig fått för mig att beställa till en M5 men komfortstolarna är ju båda fallen skönare än sportstolarna men som någon skriver ovan lite "gubbigare". Även med en känd ägare med gott rykte så är det nog svårt att få ut så mycket mer för en M5 -00 som ändå rullat så pass långt. ___ //Ulf |
|
| Hmmm, ska vi säga 115 000? ;-) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Notera även Zlatans lilla stuga i bakgrunden Tommie bor "granne" med honom ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Det rosa huset som numera är grått... ___ //Ulf |
|
|
Kan intyga att bilen är väl omhändertagen och att den går riktigt bra. Klart mycket bättre skick än vad som är normalt vid denna mätarställning. Kan även intyga att chromline samt komfortstolar och avsaknaden av den bakre spoilerläppen var tillval från fabrik på denna bil, vilket gör den ganska unik. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Hur har det gått med köpet beckis? Mvh Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.