AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.662

Var köpa färdig baslåda till cab?

Visa användare
460
Patrik.E
M6 "indy" -05
525da Touring Xdrive -14
Hej! Jag vill alltså ha en baslåda för två 8" eller 2st 10" basar som passar under cablådan i min e36 cab. Visst kan man kanske låta någon bygga en sådan, men det känns mycket enklare o bara beställa någon som får plats. Det behöver ju inte vara en låda som sitter som smäck. Bara den går in under luckan så det blir lite sisådär vettigt.

Sådana baslådår som är formade som ett grovt rör har jag kollat på men känner mig inte sugen på en sådan:)

2 eller 1 baselement kvittar egentligen. om det ingår basar till lådan kvittar de med det kan jag köpa försig.

Någon kanske har en låda o sälja som spelar vettigt i en e36 cab?? Mvh Patrik

Do you know the muffinman?
Visa användare
460
Patrik.E
M6 "indy" -05
525da Touring Xdrive -14
Edit: en lådan som går in under cabLÅDAN ist för under luckan;) har varit ute med måttband, och under cablådan är det ca 26-27 centimeter i höjdled o få in en baslåda mellan:)

Do you know the muffinman?
Tjenare!
Utrymmet under cablådan är tyvärr inte mer än 25 cm lite längre in.
Jag köpte en färdig aktiv GAS-låda; se Länk
Scrolla ner till 2009-03-25.
Det var då den enda färdiga låda jag kunde hitta när jag sökte våren -09, och det var BRL som sålde dem då.
Vet inte om BRL finns kvar, butiken här på Hisingen är i alla fall borta...
Vet ju heller inte hur GAS-basen låter, då jag ju satte in ett MDS-element i lådan.
Som det är nu låter det i alla fall alldeles utmärkt :-)

/Magnus, BMW CS # 07317

Den Gröne: Länk
Visa användare
460
Patrik.E
M6 "indy" -05
525da Touring Xdrive -14
den lådan verkar perfekt:-) det såg riktigt bra ut i din bil som för övrigt va riktigt fin:-) 325 oxå de e mumma:-)
Tackar, ja vi trivs väldigt bra ihop ;-)

/Magnus, BMW CS # 07317

Den Gröne: Länk
Visa användare
460
Patrik.E
M6 "indy" -05
525da Touring Xdrive -14
Jo förresten Jag har varit i kontakt med tidigare ägaren på min bil

Han har en baslåda figursydd för e36 cabrio. Lådan är byggd av dosent decibel, uppe i jönköpings trakten.

2st magnat 10" basar i en låda anpassad för basarna, och för bilen, kan det bli bättre:)

Jag ska köpa denna lådan av honom och jag kommer ta bilder på lådan och instalationen och jag kommer också mäta den så att andra som har problem att hitta en låda till e36 cab kan få en låda byggd, eller iaf göra det själv:)

Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.