|
|
|
|---|---|
|
Som sagt så letar jag en 523-528 Touring i hyggligt skick och med god utrustning för runt 30-35000 så jag for idag ner o kollade på en som jag tyckte såg fin ut. Länk Ringde firman för ett par dagar sen och fick då besked om att bilen var nybesiktigad och väldigt fin. mm, besiktigad var den kanske men blev lite sur för att han inte nämnt att lacken på ena bak dörren har 2 "svarta" fläckar för att man bränt den vid polering mitt på dörren och att man penselmålat nederkanten på bagageluckan med röd bly mönjeliknande färg samt någon mindre buckla som syntes jättetydligt i huven. Är det jag som är för petig eller är det så att man bör förvänta sig detta på en så pass gammal bil? | |
|
Enl mej så letar Du på fel ställen efter Din nästa bil. Här har Du ett välskött ex som är vårdad verkar det som.. Länk |
|
| Jo det r kanske så, problemet är att min sura volvo är inne på sista svängen riktigt nu och jag har dragit ihop runt 35k som jag kan casha upp direkt när jag hittar rätt bil. Vill inte låna för att köpa en gammal bil och en ny är det inte tal om :) | |
|
För 35' så kan det vara svårt att hitta ett lämpligt objekt? Men satsa på en svensksåld BMW med få ägare,då finns det större chans att Du får en kärra som är vårdad och med dokumentation. Lycka till.. |
|
| Länk | |
|
Du är för petig. 35tkr för en välutrustad 528iAT är lite. Speciellt hos en firma. Stephan |
|
| Du är nog lite petig, E39 tål många mil. Har du kollat långmilare? | |
|
Köpte kärran... Håller dock på som bäst nu, den gick perfekt i 2 veckor sen började den låta i driven och i backen efter en hårdarte test samt verkar allmänt slö. Skall börja med att byta filter och olja i lådan o sen får vi se vad som blir efter det. |
|
| Hoppas det löser sig, det är ju inte kul när bilen börjar med att strula. | |
| Hej,håller inte med riktigt...bilar är väldigt svårsålda idag,tycker man får väldigt mkt bil för pengarna idag.Sånt där ska man inte tåla.. bara ha tålamod o leta vidare..bilfirmor kan man skippa om man vill ha så mkt som möjligt för pengarna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.