|
|
|
|---|---|
|
Hej, har en 328:a touring med 10 st orginalhögtalare. Ljudet och speciellt basen är rätt trist och "slår igenom" väldigt lätt. Vad ska man göra? Byta ut högtalarna, eller satsa på en baslåda? Tips önskas... /Jocke | |
|
Jag har bytt ut allt. Ny huvudenhet, nytt framsystem och baslåda. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Ok Micke, låter intressant. Vad ger mest "skillnad" prismässigt - framsystem eller baslåda? Sitter det högtalare i taket på 530:n också? Jag har fyra stycken där och de är väl främst de som låter illa på min bil... Mvh Jocke PS! Varför ska man va med i touringklubben - tycker du? DS! |
|
|
Jag hade oxå högtalare i taket bak. När jag kopplade in baslådan så kollade jag bort högtalarna i taket. Åkte runt med original framsystem + baslåda ett tag men framsystemet hängde inte med riktigt och jag hade lite andra grejer liggandes som jag monterade i stället. Från att haft 8 original Nokia i bilen till nuvarande 4 MDS + baslåda så är ljudet MYCKET bättre. Touringklubben startade i våras då det fanns ett intresse att kunna samla touringvänner på ett ställe. Lägga upp bilder och info på bilen, byta erfarenheter och komma på träffar. Du är välkommen du oxå. Bara maila info till bmw.touring@telia.com Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.