|
|
|
|---|---|
|
Hej panelen! Jag skall sälja en omgång vinterhjul, vad kan de vara värda? Tacksam för indikationer. Länk Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk | |
|
Runt 6-7000 skulle jag tro. Mvh Marin |
|
|
Tack för ditt svar. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Vad tusan, är sådana här helt osäljbara? Länk Bara en kille som visat intresse, men han trodde att hjulen skulle vara för stora för hans sänkta bil. Är det för tidigt på säsongen? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| Var står priset? Falken är budgetdäck och 18" vinterdäck inget som gemene man/q letar efter. | |
|
Gissa vilken fart det blir som vanligt i den branschen så fort första snön landat?:) Om du har brådis och behöver casha hem, sätt priset till 4-4.5kkr och antaligen får det avsedd effekt. Annars sitt lungt i båten är tipset. Som turbo4ever skriver är det en dels en ovanlig tumstorlek, dels är däcken inte premiumdäck som brukar vara lättsålda. Lycka till! Asken |
|
|
Haha, tack för svar. Jag har verkligen ingen brådska att bli av med dem så jag får väl vänta tills Kung Bore sätter tänderna i Sydsverige och folk inser att det är dags att börja fundera på vintermackor. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| Däcken och fälgrana är inget fel på. Problemet är att de inte passar till e90 eller e60. Det är helt annan kundkrets än e36 köparen som oftast betydligt köpstarkare. | |
|
Är du verkligen hundra på att de inte passar på E90? Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| Jag är inte hundra, men du bör ta reda på vilka modeller de passar till och skriva in det i annonsen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.