|
|
|
|---|---|
|
tja. tänkte beställa dessa grejer men hittar ingen sida som har alla grejerna, (ingen som har nedre styling-delen till bakspoiler). känns onödigt att behöva beställa från 2-3 olika ställen... någon som vet något ställe att beställa från som har alla dessa grejer? gärna bra pris på delarna också :) BMW ownz | |
|
någon som har beställt från bjarud.se? han kunde eventuellt ta fram grejer till mig för bra priser om jag gjorde en lite större beställning. vet dock inte hur mycket jag kan tänkas lita på de, så lite råd tack? BMW ownz |
|
|
styling4u har dom där grejerna |
|
|
har kikat och donat flera timmar nu. kan inte komma fram till något bättre än detta. har också ändrat mig en del :S från styletech.se Framblinkers i klarglas/svart BMW E36 Sedan SEK390.00 Bakspoiler till BMW 3-serien Sedan, SEK599.00 Plasma mätartavla BMW 3-serien, E36 SEK990.00 Mätartavel-ringar till 3-serien, E36 SEK449.00 Kundvagnen totalt: SEK2428.00 utan frakt. kollade upp mot styling4u.se och de blir inte mycket billigare att separera beställningen vad jag fått fram då plasmatavlan inte fanns där. känner också att detta är vad jag vill få gjort först om jag ska ta detta nu och beställa igen vid senare tillfälle. förslag? kommer förmodligen beställa i slutet av månaden, då man får in lönen :D men vill gärna vara på "rätt spår" satt man inte ska behöva känna sig lurad i efterhand... BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.