|
|
|
|---|---|
|
Jag har en svensksåld M5 tillverkad 06/2007 och betalar 8400:- för hel/hel år inkl självrisk reducering vid vilt olycka/skadegörelse. Tycker att det är ett grymt lågt pris. Jag har även en 540 97:a och den kostar 7900:-/år för samma försäkring. Skulle vara kul att höra FB motivera detta! | |
Lasse Karlsson |
Betalar 7300 helår för min, hos Trygg-Hansa, billigt tycker jag! HA DET! modolasse |
|
Tja, att priset inte skiljer åt så speciellt mot din 540 tror jag beror på att det lindas ganska så många fler 540 E30 runt träd än den nyare E60 M5:an...typ ;) Tror ju inte att så många "smågrabbar som vill testa gränser på allmän väg" rullar runt i E60 M5:an...ännu iaf. Mvh Janne. |
|
|
He,he..."540 E30", blev visst lite fel ja ;) Mvh Janne. |
|
|
Oj vad billigt för er. jag betalar runt 18 000 per år fär helförsäkring på en 525a från 04. det kallar jag saftigt;) |
|
|
Tänk om man kunde på dom priserna på en M-bil... Skrota mina planer på en M-bil just pga av försäkringen. Det är liksom inte acceptabelt att sitta och betala dryga 2000:-/mån på en bilförsäkring. |
|
|
Har ingen M5 men när jag kollat så har det legat på strax över 10' per år för en Limo och kring 11' för en Touring. Ungefär samma eller något mer än en M5 E39. För att få något att relatera till så kostar min nuvarande 530i -01 ungefär hälften. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.