|
|
|
|---|---|
|
Vet någon var jag kan hitta någon som kan renovera en Automatlåda. Bilen är en 330d -03 Hassus | |
|
hej vi har en kille som är för djävla duktig på växellådor här där jag bor. I Karlstads-trakten. Billig är han också. men du kanske bor för långt bort. lådan lös? eller ska den plockas ner av samma person som renoverar den är tanken? |
|
|
hej Bilen står på en verkstad, de kan plocka ner lådan Har du telnr så jag ju alltid ringa o prata med honom |
|
|
Leif heter han, han bor ca 2 mil nordväst om karlstad. Djävligt duktig på just växellådor. En förutsättning var att lådan är nedplockad sa han, han hade lite problem med platsbrist för i- och urmontering av lådan. det är helt okej att du ringer till honom, så får du väl se vad ni kommer fram till.. 073-2224188 lycka till! mvh micke |
|
|
Hassus: Fick du fram några felkoder? Vad ska verkstan reparera för något? Mvh /Robert |
|
|
Sorry att jag inte svarat tidigare. Automatlådan gick endast på ( ja vad det nu heter) felsäkertläge. Åkte direkt till verkstan de plockade ner lådan. Hittade en person i Söderköping som nu har plockat ner lådan för att se vad det är för fel. Tack för ditt svar micke angående telnr till leif. jag åter kommer och berättar vad som har gjorts och vad det kostat. mvh/Hasse Hassus |
|
|
Kan vilken verkstad som helst demontera lådan inför en service eller renovering? "Smartheten sitter inte i hjärnan sa den som var blåst!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.