|
|
|
|---|---|
| hej . har en 535d som saknar stolsvärme. har sportstolar med minne och luftkuddar. värmeslingorna finns och dom kablarna går in i modulen under sätet. funderar på om jag bara kan köpa knappmodulen till konsollen och koda om den hos bmw eller måste jag även köpa modulen under sätet också? nån som har nån ide? mvh peter | |
| Hur vet du att värmeslingor redan finns? Trodde det var skillnad på stolar med och utan eluppvärmning. | |
| dom finns. har haft bort klädseln. | |
|
Är du hundra på att det inte är den berömda mattan till airbagen som du inte skall sätta knäet på så den går sönder Skulle inte tro att man sätter in värmeslingor utan att koppla dem Men vad vet jag Ha deT |
|
|
<Bump: Vet ngn om så är fallet? Jag har inte heller stolsvärme i e61'an. mvh Tobias |
|
| Jag har hört att bilar med skinn har värme insydd i skinnet som standard. En ny modul måste installeras och knapparna likaså, sedan fungerar det. | |
| Tack - efter att ha lusläst realoem.com om det finns olika varianter av stolarna så har jag kommit fram till samma sak... nu ska det letas upp modul och knappar :) | |
|
....och sen ska återförsäljaren tjäna en slant på programmering.... Skämt åsido-stolsvärme är gott |
|
| M-Bilar i Västerås hade tyvärr ingen koll på hur man går vidare... | |
|
Hej, Jag skulle vilja veta hur det gick för dig? Har samma problem. Vart köpte du grejorna och va kosta allt tillslut? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.