|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Grattis, låter som en trevlig spec! Dock hade jag nog allt försökt klämma in ett USB uttag men man kanske inte kan få allt i kalkylen :-) Är helt enig i vad Gittarjohan skriver angående Hifi-paketet, hade det inte suttit från början i bilen vid begagnatköpet skulle jag aldrig betalat 6kkr för det. Betydligt bättre att gå direkt på HK som du gjort om du prioriterar bra ljud! |
|
|
Update! Nu finns bilen äntligen klar för leverans. Måste dock vänta till den 1/12 för att inte åka på förmånsbeskattning för heeeela november... suck! Jäkla skatteverket. :( Är sugen på att åka och kolla men halt och kallt och minst 1 timmes bilväg, jag vette fan om det är värt! Helgen kommer att bli låååång. Börjar dock fundera på om jag verkligen har gjort rätt som tog en 318d istället för 320d? Vad tycker ni? Aja om 3 år lär det bli en ny personalbil samt att jag kanske köper ut denna, då kan man välja något fetare... 325... 330...335?! :D |
|
| Alla ni motorvärmarförespråkare....! Tänkte bara säga att ni bankade in lite vett i mig tillslut! La in DEFA-paketet nu så här i sista stund. Hoppas det är fixat tills jag hämtar bilen! :) | |
| Är det någon som kan skicka erbjudandet från Defa till mig? Pratade med säljaren, det är inget han har hört talas om.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.