|
|
|
|---|---|
|
japp, så har jag beställt den... efter att har provkört X1 2.0d med lite utr och en 2.3d med mycket utr så var valet klart.. Det blev en X1 2.3d vermalin röd + vermalin röd tyg Automat, lädersportratt med växelpaddar Navi prof, sportstolar, comfort paketet, pdc fram och bak, backkamera, Sportchassi + performance controll, bluethooth, larm, xenon plus lite till. Det viktigaste som man MÅSTE ha efter att ha kört ovanstående demobilar är sportchassi + performance controll. Bilen var lite vinglig utan den sedan när man testade den med sportchassi var det något helt annan känsla i bilen. När man betalar över 400k för en bil så är ca 4000 kr som den kostar inget. Min BMW 320i Länk | |
|
Glömde säga att den har så klart H/K stereo |
|
| Fin spec - jag lägger dock ett personligt frågetecken kring röd tygklädsel? | |
| Jag gillar den röda färgen i karrossen och röd/svarta tygen är inte fel.... men smaken är som baken | |
|
Jag har också valt den röda med rött/svart tyg. Det matchar bra. Har tygklädsel i min nuvarande 320i och den klädseln har hållit sig fräsch i 10 år utan skyddsöverdrag. Får min X1 23d förhoppningsvis under nästa vecka. |
|
| kul att fler gillar tyg bätte än skinn :P | |
| Helskinn är varmt på sommaren och kallt på vintern, bättre med halvskinn :-) | |
| När dottern spiller glass eller juice på klädseln... då är skinn bäst! :-) | |
|
Nu är det snart dags :)!!! Den är på förenade i Malmö nu och på Måndag får jag den |
|
| lång väntan nu hehe | |
|
Nu har jag kört bilen i 2 veckor och kört ner till tyskland, och autobahn :D Bilen är helt underbar allt är perfekt och jag älskar motorn, automatväxellådan, handlingen, färgen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.