|
|
|
|---|---|
|
Jag har stora problem att se om detta är seriöst eller på skämt: Länk | |
Verdi |
Känns nästan som en scam. Usel svenska, 2 månaders leveranstid med krav på handpenning. Absolut inte nåt jag skulle lägga 200' på. |
| vilken bmw bygger det på?? | |
| Verkar inte bygga på en modell från BMW utan har en motor från BMW som också står beskrivet i annonsen. | |
|
Den verkar bygga på en vanlig E36-sedan, notera hur dörrarna och sidofönstren ser ut. Baklyktor från Golf IV passar väl lite sisådär... :) /Masten |
|
|
Tycker den påminner mer E30! M3 E30Länk |
|
|
Vem ger 200 000:- för en garagebygge som ser ut som denna ! |
|
|
Just Bjuv har lite problem med droger kanske inte alla Men den som ens tänker lägga 200 000:- på en bil som man inte får se innan Skulle kanske också flytta dit Hoppas att han inte lyckas lura någon Ha deT |
|
|
"Bilen finns i Litauen och kommer importeras inom ca 2månader efter skrivet kontrakt och handpenning" Får mig att fundera lite.... Handpenning men ingen bil! |
|
|
Fasen,, jag skulle ju köpt denna men säljaren påstod att jag inte hade tillräckliga kunskaper i bilsport. Jag som hade löst lån och allt.. Jaja, bara att träna mer och bli snabbare så kanske den blir min en dag=) |
|
|
Ser ut att bygga på E34:an tycker jag, om man tittar på a-stolpen, och sedan profilen där bakdörren suttit. /Peder |
|
|
Har personligen väldigt svårt att se någon grundbit från BMW karosser i denna skapelse... Riktigt ful vagn :) Mvh Janne. |
|
|
Ja, ful som stryk är den som sagt ... /Peder |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.