|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag har de senaste dagarna noterat att det stått en "Polizei" målad 535 med vita fälgar i närheten av där jag bor. Imorse hade någon pallat upp bilen - och fälgarna var borta. Är det någon här som saknar en bil liknande denna? Anledningen till att jag frågar är för att den står på ett väldigt ensligt ställe, och sättet någon pallat upp den på - tyder enligt mig på att någon tar för sig av saker utan lov. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas | |
|
Den bilen var till salu för ett par dagar sedan (utan lm-fälgarna som fanns på annonsbilden). Enligt annonsen blev bilen såld ganska omgående. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Finns det flera ? ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
det står en sådan E28 vid vägkanten i vagnhärad och den har stått där i ca 3 dagar var på inatt har dom tydligen stulit fälgarna på den då den står vinglandes på något som den blivit uppallad med lite synd att den bara blivit lämnad så och utsatt skulle ju uppmana ägaren att göra något åt saken omgående |
|
|
Det är den som Hasso länkar till och den står där ///535power säger. Jag missade att ta regnumret imorse - för göra det ikväll och kontakta ägaren. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Länk | |
|
Man undrar varför nye ägaren låtit den stå vid vägkanten eller blev den inte såld utan stulen efter en "testrunda" med kusinerna i baksätet..... Så skedde i Jönköpingstrakten för ett par veckor sedan. "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
|
Jag har haft kontakt med den gamla ägaren nu - han får tydligen inte tag i de nya ägarna. De hämtade bilen i Uppsala i måndags - och skulle ner mot Jkpg, så frågan är vad som gått snett. Jag har lovat den förra ägaren att hålla honom uppdaterad, så om någon vet eller ser något så kan ni kontakta mig. Jag ska även stanna och kolla in den närmare när jag åker hem idag. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Vad surt :( Coolaste E28'an någonsin ju. |
|
| ja det är ju riktigt synd med tanke på att den va rätt cool och en M535 som inte växer på träd | |
Viper89 |
Jag som sålde bilen till 6 äldre herrar som jag inte får tag på nu. Jag har ingen aning om vad fan som har hänt. Det sista jag sa innan dem åkte va, "Snälla, ta väl hand om bilen och låt inget hända parkera inte ute med tanke på fälgarna!" Jag är så jävla förbannad över det här.. har gått och dragit mig länge för att sälja bilen men gjorde det till slut och då händer det här... |
| 6 (!) äldre herrar? Det där låter ju minst sagt suspekt. Så länge du har fått dina pengar och ägarbytet är registrerat så borde det inte vara någon huvudvärk för dig. | |
|
Den där bilen var bannemej ett konstverk! Skulle tro att herrar(!) konsthandlare nämnda har betett sig konst-igt.. Fram med läderpiskan, smisk skulle de ha!! Mvh Asken |
|
|
Det var väl inte samma köpare som i tidigare tråd? Som skulle betala inom 14 dagar........... "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
|
Ja jag lider med alla att det finns folk som miss behandlar ovanliga bilar, jag har själv tagit över den rostiga rat style E36 och den va inte i ett bra skick Bevara gamla fina bilar tycker jag |
|
| ///535power: köpte du den 318 (eller var det 316?) rat looker e36'an i skåne? | |
|
Nu har jag fått information (från en granne) att bilen ej står kvar - vi får hoppas att det var ägarna som hämtade den, och ingen annan.. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Lus japp jag köpte rat style ifrån Skåne det är en 318ia | |
|
Bilen är väl en 528I? med bytt motor. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Trist på bilen! Någon gång tidigare i sommar som var vi var ett led med bmw bilar på att par kurviga vägar. denna låg i hasorna på mig:D Om vi nu snackar om denna: Länk |
|
| Oj blev fel länk men tysk polisen fanns ju ialla fall med på några bilder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.