|
|
|
|---|---|
|
jag har en 1,9 z3 och vill byta utseende på mitt utblås. skulle vilja ha dubbla utblås, typ 325. Är det någon som vet var man kan handla sådana prylar och kanske även har en prisidé, tack på förhand MBA (muy bien aptado) | |
|
kolla på www.ray.se eller www.ferrita.com Om dom inte har nåt sånt i standardsortimentet så kan dom säkert ordna fram ett. www.malte-racing.com |
|
|
Dubbla utblås på en 1,9? Suck....... |
|
| mikebike: nu tycker jag du var taskig... bara för han inte har råd med en 2,8 roadster så behöver väl du inte klanka ner på honom så där... dubbla är snyggare än enkla om det sitter ett enkelt original ås skulle jag ev. byta ser ju sportigare ut... det är ju samma sak som att styla i huvudtaget... jisses | |
| hmm dåligt formulerat han kan visst ha råd men t. ex köper en billigare bil för bilar kanske inte är allt och några hundra för ett sportigare utseende är ju en billig investering ! | |
|
Jetex med dubbla DTM slutrör finns till Z3 1,8-1,9 och 2,8. Ring till Ray Metallfabrik och fråga om det finns på lager. |
|
|
Precis, håller med dig wrath. Fattar inte varför vissa inte tycker det är snyggt med styling eller coolt med styling på motorsvagare bilar. Tycker styling är lika snyggt på tex en 318 e36 som 325 e36...men det kanske bara är jag :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Det gäller helhetsintrycket, olika styling för olika bilar....... Jag har t.ex. ett bagageräcke på min (det är inte jag som satt på det), och det är OK på en 2,8 -men INTE på en M Roadster. Hade jag en M Roadster skulle jag absolut vilja ha en vinge på bakluckan, men definitvt inte på en 1,9 (eller på en 318). Likadant med fälgar, mina originalfälgar är rätt trista men duger på en motorsvagare variant. På en M Roadster däremot....... Jag tycker inte heller att det passar med chromeline på en M. De 4-cylindriga Z3:orna är ju slankare än de 6-cylindriga, och jag skulle nog inrikta stylingen på det. |
|
|
Inga vingar på en Z3 oavsett om det är en M eller ej. Snacka om att fördärva linjerna. Men det är min åsikt... Klart stgu skall få ha dubbla pipor om han vill. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Ni vet ju att jag föredrar SuperSprint före allt annat! =) Finns att köpa hos: Länk Mvh Tobias P.S SuperSprint systemen är en av de få sportsystem som inte låter speciellt mkt. Lite mysigare än original =) Lycka Till!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.