|
|
|
|---|---|
| Har ni något tips på en bra lackerare i gbg-området som kan lackera om en bakdörr på min E61 med kort varsel? Dvs de närmaste veckorna. | |
|
Hör med Stiggans på Östergärde: Länk De var görsnabba (och noga) med min front i vintras.... /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
Universal teknik på Ringön lämnar jag alltid mina bilar till, brukar normalt vara snabba, och göra bra jobb, som inte kostar skjortan. BMW CS #5206 |
|
| Bra tips att kolla upp. Tack! | |
| Nu har jag haft bilen inlämnad hos Universalteknik då jag hade en repa på ca 10 cm på ena bakdörren. Troligen någon som dragit en nyckel i lacken. Mycket snygg jobb som fixades snabbt. | |
|
Vad kostade kalaset? /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
| Det gick på 1500:- och då repan satt ovanför handtaget lackade han bara den övre delen av dörren innan vecket. Han menade att det är större risk för färgskiftningar mot resten av bilen om man lackar hela dörren. Man kan absolut inte se någon skillnad nu. Toppenbra jobb. | |
|
Det var precis vad Stiggans tog för att lackera min M-front: Länk Verkar vara det man hugger till med för en dellackering :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.