|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vad det kostar att byta det beryktade membranet som spricker på V8:orna. Jag har med all sannolik råkat ut för detta. Tackar för alla svar! MVH Lidberg | |
|
Du kan ju kolla vad dom tar på motornord www.motornord.se mén jag tror att det kostar säkert en liten slant men sånt får man ta när man kör det ända riktiga bil märket ----------------/The Raven Dom 3 B:en------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----------------------- ----M-Power----------- -FtpServer-217.211.204.234 ----ICQ:137785585---- -------------------- |
|
|
Jag har bytt mitt på en lokal vekstad här i stan. Passade samtidigt på att byta remmen till AC:n. Allt material + arbete kostade 1285:- Mvh. Micke Olsson |
|
|
Köpte ett åt farsan på BMW häromdan, 330 kronor för membranet, sedan ville dom ha ca 1,5 timme på sig att fixa det. Vad kan de taxera tro? 650 kr/timme? Ca 1500:- alltså! Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
Hej. Bytte mitt mebran igår. Kostnader: Membran 325 SEK, byte 425 SEK. Nu är den körbar igen, härligt! MVH Stefan |
|
|
snarlikt mig. Betalade 400:- för jobbet samt 330:- för delen. Nu e den som ny.... Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.