|
|
|
|---|---|
|
Tjenixen! Funderar på att köpa en 320i Touring -00! Men där är uppgifter på Transportstyrelsens fordonskoll om min ev. blivande bil som skrämmer mig lite! tänkte kolla ifall någon på detta forumet kan hjälpa mig att översätta det hela.. I tilläggsinformationen står det: T14D FORDONET TIDIGARE TAGET I BRUK MED STÖD AV EG-TYPGODK I STAT INOM EUROPEISKA EKONOMISKA SAMARBETSOMRÅDET(EES). FORDONET SKA EFTER NATIONELLT GODK FORTFARANDE BETRAKTAS SOM EG-TYPGODK. T31F FORDONET OMFATTAS INTE AV TILLVERKARENS AVGASRELATERADE SÄRSKILDA ÅTAGANDEN OCH INTE AV TILLVERKARENS ANSVAR FÖR AVGASRENINGENS HÅLLBARHET ENLIGT A60-REGULATION Vad betyder detta? Tacksam för svar:-) PS: Vad är där för E-beteckning på denna Bmw-modell?:-S :-P Fått för mig att det är E36?! DS. | |
| Det innebär att bilen är importerad från ett annat EU land och att tillverkaren inte är skyldig att se till så att bilens avgasrenings system uppfyller kraven. | |
|
Det är en E46 du tittat på, slå en kik i modellguiden till Vänster så hittar du lite info om modellen:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.