|
|
|
|---|---|
| Hej! Min låda har börjat krångla lite då och då när jag ska lägga den i drive. Känns som att den hakar i någonstans. Släpper när man ruckar med små rörelser eller drar spaken lite åt vänster, samtidigt som man drar bakåt. Är det någon av er som råkat ut för detta, så vore tips och råd uppskattade. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du får väl kolla upp länkaget,/vajern mellan spaken o lådan till att börja med. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
Njuren |
hur upplver du om lådan från P till R? Min "klonkar" lite :/ Gör din det? kanske ska vara så? |
| Klonkar lite, det är väl inte mer än normalt ? det gör min också | |
| Jag märker inga konstigheter mellan P & R. Ska kolla länkaget så får vi se. -Tack! | |
| Så, nu funkar det igen! 2 dagar efter mitt inlägg kunde jag inte starta bilen. Efter batteribyte så funkar växellådan som vanligt igen. Mekanikerns alternativa teori var att det kunde ha med bromsljuskontakten att göra också. Tydligen hänger en del annan elektronik på den. -Tack för era tips. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.