|
|
|
|---|---|
|
Hej gott folk! Vad tror ni om mina chanser att sälja vinterdäcken till rimliga pengar? Länk Mvh Philip | |
| Ser dem som mycket goda. Intressant pris du valt. Inte ovanligt att folk använder 7499kr men 7599kr är nog första gången jag ser. =) | |
|
Kommer säkert skam"pruttare" som tycker du ska skänka bort dom men det är väl inte orimligt att börja på den prisnivån. Du är tidigt ute på säsongen och de har bra skick. Mvh Asken |
|
|
Tror också du ligger hyffsat rätt. Köpte själv en liknande uppsättning även om det nu är 5 år sedan. Fälgar utan några skador/repor samt Dunlop WinterSport i samma dimension som dina. Var väl 70-80% kvar på däcken. Då gav jag 8000kr för dessa. Perfekt för alla E39-ägare som vill att det ska se snyggt ut även på vintern. Att köpa bara dina Pilot Alpin ny kostar ju nästan det du begär för både fälgar och däck... ___ //Ulf |
|
|
Tack för responsen! Det har dock ringt personer och prutat som kör andra modeller än E39. Lägger jag ut däcken för 7599 kr betyder det att jag inte säljer för 4000 kr. Skickade du med vinterdäcken till Norge när du sålde M5:an Programmer? Mvh Philip |
|
|
Ja, köpte dom ursprungligen till 530'n men när jag sedan köpte M5:an köpte jag 16" till 530'n och använde 17-tummarna på M5:an och dom fick sen följa med den vid försäljningen... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.