|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Nu är den borta iaf. Vad det samma Uppsala-människa som försökte sälja den nu? |
|
| Yes, det var det. | |
|
Han har flera bilar till salu, den ena ser ut som en fd taxi (Mercan) Länk Länk ------- //Lövet |
|
|
Är inte helt 100% nu men är det inte samma bil igen? Länk BMW M-POWER |
|
| Det stämmer | |
|
om man tittar på frontspoilern längst ner vid mittre luftintaget ser det inte lite photoshoppat ut där? Kanske redan tagits upp vet ej, men ser skumt ut |
|
| Haha, nu har bilen "ALLA PAPPER" så serviceboken måste ha kommit fram igen :) | |
|
Är ändå lite förvånad att den inte är såld då det borde finnas någon lite mindre nogräknad som prioriterar möjligheten att glida runt i en M3 före bilens historik. ___ //Ulf |
|
| Konstigt att madelene inte byter namn mellan annonserna | |
| madelene har uppenbarligen flytta till Göteborg :p | |
|
När bilen först kom ut på annons så har jag för mig att den såldes snabbt pga lägenhetsköp...Lägenheten kanske låg i Göteborg...;) ___ //Ulf |
|
| programmer, dumt av mig! så är det ju. Märkligt att hans eller ja, hennes andra bilar säljs i uppsala fortfarande.. | |
|
PederF: dom kanske i säljs pga av lägenhetsköpet och då får dom ju inte följa med till Götetborg...Rätt ska va rätt...;) ___ //Ulf |
|
|
Ska givetvis vara "dom kanske inte säljs pga av lägenhetsköpet..." ___ //Ulf |
|
| det roliga var att jag ringde på denna annons för cirka en månad sen, innan jag visste att den var skruvad, så ringde han upp mig förra veckan, och frågade om jag ville köpa m3an för 15000, då sa jag till han att den var ju skruvad och att den vill jag ju självklart inte köpa... då vart det helt tyst i luren och han hävdade att han inte visste något om det. | |
|
För 15.000 kr skulle det väl kunna vara värt det för att ha som lekbil, men får väl anta att det var 150.000 kr som är det nuvarande annonspriset. Är det inte någon här som har ringt på bilen nu för att se om den finns för visning i Göteborg eller om det fortfarande är Uppsala, men framför allt för att kolla alla papper som nu är i ordning? Skulle vara skoj att se hur dessa nu helt plötsligt kommit fram. =) |
|
| självklart 15000, skrev fel. | |
| haha fel igen, tangentbordet som jävlas, skall vara 150.000:- (hundra femtiotusen) | |
| Bilen ska nu finnas på ett verkstad i Göteborg..Torpa Bilservice på Kaggeledsgatan 41 i Göteborg. Jag var intresserat men efter all information här - tackat nej. fick precis ett SMS med orden...135000 snabb affär och ingen gnäll sen... go och seriös kille | |
| ha ha inget gnäll sen...vilken super slick säljare, han vill man ju verkligen köpa av LOOOOOOOL!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.