|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja höra vad ni tycker en M5 -92 3,8 är värd. Bilen står just nu med en bränd ventil, så den går bara på 5 burkar. Oskattad och obes. Miltal mellan 20000-25000 minns inte säkert. Står på 17" fälgar, inte m5 fälgarna utan några skitfälgar bara. Skicket på karossen är väl vanligt bruksskick men ingen rosthög eller buckel paket. Hyffsat med utrustning: grått elstyrt skinn, el rattstång, el rollo osv. Själv så anser jag att ett rimligt pris vore mellan 25000-30000 kr, motorn måste trots allt rivas så det är min värdering men vore roligt att höra vad ni andra säger? | |
| Låter rimligt. Hade jag inte haft så många bollar i luften just nu hade jag kunnat tänka mig den. | |
| Det är alltså så att jag isf ska köpa bilen! | |
| Jaha, trodde att du skulle sälja. Men i så fall spelar det väl ingen roll vad den egentligen är värd. Bara tryck ner priset så mkt du kan o leta upp så mkt fel som möjligt o berätta för köparen vilken risk du tar som köper bilen o därför måste du ha ett bra pris | |
|
Hur är EDC dämparna? Låter som ett skrotobjekt. Jag hade tagit mig en stark funderare på att köra högerstyrt i stället. Länk (39tkr=) Eller tagit denna klarröda M5T-93 med 2äg för knappt 50tkr Länk Båda mycket mer prisvärda än ett objekt. Men annars är väl de summorna lämpligt, vilket exemplar är det? Den stämmer in på polarens 92a med extremt mycket utrustning. Den hade även webstrukturklädsel Länk Synd om det är den. Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.