|
|
|
|---|---|
|
Har ni något tips på bra sida som säljer dessa? Original är inte av intresse. Dom jag hittat är bara med blinkers i, eller någon svindyr variant som man kan hissa upp. Söker bara helt vanliga kopior. | |
| köpte mina för 3000kr m5 original | |
zcooter |
schmiedeman.se ebay.de eller blocket.se. Skroten, bildelsdatabasen eller vad det nu heter som listar alla skrotar i sverige Annars som braman säger in på BMW så får du dem i samma kulör o det är ju värt en del det och slippa leta som en tok :-) |
| Zcooter: Mja...Att få de i rätt kulör via BMW kostar "fläsk", har för mig 1200-1300 extra per spegel! Man köper de utan "rätt kulör" dvs endast grundlackerade så blir det lite billigare iaf, en vanlig lackerare tar kring 1000-1500 för att lacka 2 speglar. | |
zcooter |
vilken kulör fick "braman sina i då? för 3´verkar ju rätt så rimligt med "rätt kulör" Ja ja....... |
| nej hus bmw kostar de 16 tusen men jag köpte mina från blocket för 3000+ post. För att ta på den billigaste det är ebay.de | |
zcooter |
hujeda mig...... 16´!!!!!! Då var ju det avklarat, inte ens och tänka på att kvista in på BMW |
|
Zcooter: Mina M-speglar (minnesspeglar inkl glas) kostade knappa 8" för paret, olackerade. Har för mig att ville jag att BMW skulle lacka de så skulle det kosta typ 1200 extra/spegel... |
|
|
Jag har köpt 2 par på allbildelar dom har haft 6 st m5 e39 i år så kolla där mvh kenneth |
|
| Här finns rätt billiga kopior i finland: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.