|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon vänlig själ som har en antik programvara till navigatorn MK1. MK1 , MK1 1 1/72 (8. 0) Oerhört tacksam om jag kunde få tag i den..är den som behövs i min bil! Tack på förhand! Tommy Beemoholist javisst! | |
|
Hej! Nu har jag hittat och laddat ner programvaran. Men jag undrar: är det endast IMG filen jag ska bränna, eller ska Skandinavien.sub med på skivan också? Beemoholist javisst! |
|
| Det är inga *.sub filer med på mina SW-skivor i alla fall. Vilken V-release har du laddat ner? Du behöver NavKey skiva också förmodligen. | |
|
Hej. Såhär står det att filen heter där jag laddar ner ifrån: BMW High Navigation for MKI-MKIV. Scandinavia, CD based. 2008.1 Är det rätt? Beemoholist javisst! |
|
|
Hmmm, Ni får skilja på programvara till navigatorn (V1-V31) eller kartskivor (1995.1 - 2011-1) /Andy |
|
|
Tack Beolink. Jo, tyvärr får jag ingen ordning på det hela. Vore kul om det fungerade bara för att! Beemoholist javisst! |
|
|
1. Uppdatera din navigator med V28 operativsystemet. Länk 2. Skaffa en naviskiva med Skandinavien 2008.1 eller nyare (samma som till mk3). Så bör det fungera bättre. /Andy |
|
|
tack, den v28 som är i vänstermarginalen (alco 120) ? finns ju två V28... mvh |
|
|
Hej, Det innebär att imagen optimerats för bränning med alcohol 120% programmet. /Andy |
|
|
aha ok... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.