|
|
|
|---|---|
| nån som har manuell 540 e34 och har gjort hjulet lättare? har läst att det är av dubbelmasse typ. hur mycket väger det original o hur mkt kan vara säkert att lätta? 14kg har jag hört men vet inte vad man kan tro på. | |
| herrejävlar 17kg?! Länk | |
| ingen med lite kunskap kring detta? :) | |
|
Har tyvärr inte heller någon information om lättning, har själv sökt info om ämnet men det verkar inte vara den vanligaste operationen på dessa bilar.. Däremot säljer vacmotorsports.com kompletta kit se Länk Finns mycket godis på deras sida samtidigt som dollarn ligger lågt nu :) Med lite tur kanske VAC kan bistå med info om lättning (ev.) MVH Andreas |
|
|
tack för svaret mkt intressant! typiskt att inget pris finns på M60 svänghjulet. sen tycker ja det var skumt att M60 V8 kittet är så dyrt jämfört med de andra! toppkvalité kanske? sen förstår jag inte riktigt, 3 pounds står det på M60 racing hjulet. är ju lika med 1,3kg! kan väl knappast stämma? passar M62 hjulet lika bra på M60 tro? Länk som jag förstår det så behöver man ingen M5 koppling för de ska lira. det stämmer eller har jag missat något? |
|
|
SPEC gör tydligen också till E34 o är lite billigare. väldigt många ÅF av dessa i USA. Länk funkar kanske lika bra? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.