|
|
|
|---|---|
|
Tja Tänkte köpa en bil som kommer ifrån USA Säljaren har inte regbes denna för att han hämtade 2 bilar, regbes han den bilen jag vil köpa så kan han tydligen inte regbes den bilen han ska ha p.g.a svensk lag. Man kan tydligen bara regbes 1bil per år för eget bruk, stämmer detta? Hur köper jag denna bil isåfall?, vad skriver man för kvitton mm med tanke på att det inte finns regnr eller nått sånt. Bara pappren från USA. Hur funar det med ursprungskontroll?, förstår inte varför han inte gjort detta själv? Mvh Henke | |
|
Åkte 110mil i helgen o köpte en som redan va svenskreggad o bes! Tack ändå för alla komentarer :-) Mvh Henke |
|
|
Sorry, missade din tråd... ;) Mvh |
|
|
Du skulle ha lagt frågan under "import" istället Ja det stämmer, Bara en bil per 12-månaders period för "eget bruk" Finns bara orginal "title" med så kan du sen ansöka om ursprungskontroll etc Var den momsad och tullad då ? |
|
|
Haha, gör inget. Köpte inte den ändå så:-) Japp, tänkte posat i "import" men ville inte igentligen då det inte rör någpn bmw, men det glömde jag ju ändå av o skrivs i första inlägget ändå. Så jag kunde lika bra postat den där:-) Jo, den va momsad o tullad redan. Mvh Henke |
|
|
Shit, hur skriver jag eller..............jaja, det gick snabbt! Mvh Henke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.