|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Har en skadad passagerarstol i min e46 01a touring. Har hittat en lika passagerarstol i en e46 99a sedan. Är det bara att beställa den och bulta fast den nya stolen? Det är ingen el i någon av dom, bara den enklaste varianten utan uppvärmning och elreglage. | |
|
Sen undrar jag om man på något sätt kan ta reda på klädselkoden på den klädsel som jag har nu också. Den ser ju som sagt väldigt lika ut men jag har ingen aning om det finns flera väldigt liknande klädslar som bara ser dumt ut om det inte är exakt lika. Klädselkod: E3AT ser jag i alla fall att det är på inbytesstolens klädsel. Men som sagt, vart kollar jag min egna bils klädselkod? |
|
| Om du beställer utrustningslistan för din bil från BMW ser du klädselkoden. | |
|
Japp klädselkoden fick jag bara med ett samtal till BMW. Tydligen är det ingen skillnad på sedan och touringmodellen heller. Jahapp. Ett stycke stol beställd då. 1300kr med frakt för en begagnad stol med hel fin klädsel, är som ny. Skönt att man fick tag i en exakt lika för dom småpengarna. Tack laga.se :) Airbaglampan kommer börja lysa sa killen på bmw så den måste jag in å släcka för en femhundring sa han. Haha, jo men visst, det fixar jag själv med mitt nyinköpta interface :D Är det något jag ska tänka på vid byte? Det är varken eluppvärmning eller elinställning. Bara manuella vanliga varianten är det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.