|
|
|
|---|---|
|
HJÄLP!! Hur får jag bort detta FANTASTISKA glidmedel?? Råkade komma lite på ratten när jag skulle spraya på intstumentbrädan... nu är det magiskt svårt att köra med en armsfatttning :( MVH | |
|
prova diskmedel och vatten på en trasa och tvätta av ratten, det borde göra susen. Torka sedan av ratten med en fuktig trasa. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Hej, Det funkade! Tack, MVH |
|
|
sånt där är livsfarligt ! =) höll som bäst på med nå vinylspray sen blev ju händerna fuktiga av det där då jag polerade med en trasa sen skulle jag flytta bilen en bit då klibbade jag ner bilen omedvetet sen gick jag in och tvättade av mig och skulle ut en sväng... åhå höll bara på ta ihjäl mig i första krog då jag rattar med en hand om ni förstår handflata mot och snurra.. =) tappade direkt ratten och höll på fara rakt ut i skogen haha... jösses asså ! |
|
| men faaan varför ska det alltid bli fel när jag skriver... KROK ! observera KROK inte krog GAH ! | |
|
Hej, Hehe, det va samma här. Jag skulle köra in den i garaget efter lite Lahega vinyl behandling, handen bara gled runt ratten medans bilen sakta gled mot ena garagastolpen. Skrämde skiten ur mig själv. :S MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.