AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
1.593

Nya Lamborghini Sesto Elemento - en riktigt kolfibermördare?

St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Länk

999 kg, V10 570 hk, 0-100 km/h på 2,5 sek.

Pris:? Min gissning är bra bit över 3 miljoner!
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Jag gissar på det dubbla i pris.. :) Men fin är den!
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Brutal skapelse.. Jag lägger en röst på 3,9 miljoner.

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
grym bil.. tycker dock att den behöver ltie mer längd så att den ser lägre ut.. tror den blir snuskigt dyr
Bi
750
Bimmerbåjj
E83 X3 2.0d -08
E39 530dA -02
Vw Phaeton -03
Inte en krona under 4,5 miljoner!

BMW fûr allè
St
1.200
Stilren

Härligt att ni också gillar den! Måste vara en bil som är helt sinnes.. Nästintill hojprestanda och så den ser ut alltså! Frågan förutom priset vore hur många dom lär tillverka, på beställningar eller begränsat antal från början?
St
1.200
Stilren

Länk
St
1.200
Stilren

Hittade denna också
Länk
känns som om lamborghini visar grymmare och grymmare bilar hela tiden.. nu är dem långt före ferarri utseendemässigt i alla fall
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Jerry, När kom Lambo med nåt nytt i produktion? Ferrari har ju iaf 458 och California som man ser på gatorna. Lamborghini senaste är ju bara hottade versioner av gallardo och murcielago. Reventon är ju lite för ovanliga för att räknas. =)

grelle: visst har du rätt där men känns ändå som om de nya versionerna är ett rejält steg upp jämfört med föregående version.. det känns som om deras design blir bättre och bättre med stora steg varjge gång det kommer något nytt , ny modell som ny version.. 458 italia är riktigt vacker måste jag tillägga men lamborghini känns elakare och vildare
St
1.200
Stilren

Håller med Jerry där, Lambo är mkt hårdare och elakare! + Att dom känns exklusivare också i och med att antalet inte är lika mkt här i Sverige som ex. Ferrari.

Ferraris 458 är en fröjd på alla tänkbara sätt men att jämföra den mot ex. Lambos hårdare LP-Gallardos/Murcielagos lr denna skulle jag inte göra.

458:an är en perfekt bil körmässigt och designen är mycket vacker och snygg, däremot köper jag verkligen inte Californian, hemsk Ferrari verkligen.

Denna var verkligen vassare än vad jag hade väntat mig, hade tänkt mig någonting lite bättre än Murcan och lite snabbare med spår av Reventon i designen men denna var hur j*kla häftig som helst!

599:an är annars min favorit och där har vi ju både 599 GTO och 599xx :)

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.