|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Soton |
Kika in hur nya Z4:an ser ut. Dom visar inte fronten, det låter ju lovande... Annars ser den rätt tuff ut. Länk |
| Jo dom bilderna har cirkulerat ett tag ser helt klart MYCKET bättre ut än nuvarande z3. | |
|
Håller med att den är snygg. Såg en ännu snyggare version på nån annan sida som jag inte kommer ihåg nu... Blinkersen runt BMW-emblemet lär bli skitsnyggt! =) /Manray/ |
|
|
mums! ;-) önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Här har ni fler bilder! Länk |
|
|
Såg den på tysk TV i söndags. När Z4 finns att köpa kommer beg-priserna på Z3 att ta ett kliv nedåt. Då kanske man kan köpa en Z3 M till den privata samlingen. |
|
|
Chris Bangels snyggaste skapelse, men de knepiga plåtvecken under A-stolpen och dörrlinjerna som följer runt med hela bilen förstör. Smaken är som baken ;) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Är ni goa eller?? Skulle den vara snyggare än Z3'an. Knappast! Men smaken är ju som baken, som sagt. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Usch! Nej, Z3:an är mycket snyggare! /K |
|
| Tycker ni inte att den är ganska lik Honda2000 eller vad den heter... | |
|
Tycker att Z4 ser ganska bra ut på de nya bilderna. Tidigare var jag rädd att den skulle bli ett totalt fjasko men nu tror jag att den har chans att bli en lika stor succe som Z3. Z3 är snyggare på ett klassiskt sätt. Det kommer att ta lite tid att vänja sig vid Z4:ans former men den verkar väldigt lovande. Hoppas att de kommer att bygga en Z4 Coupé för Z3 Coupé är lätt den coolaste karossen som BMW tillverkar idag! /Fredrik |
|
| Undrar om det är samma folk som tycker z4an är ful som tycker att nya 7 serien är ful också? | |
Maria Mårdh |
Jag tycker inte alls den ser bra ut! Z3:an är utan tvekan oslagbart snyggast! Maria.M |
|
acey, jag kan svara JA på den frågan, den där Bangle... Grrrr! Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Den var ful som stryk, enligt mig iaf... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jag tycker den ser tuff ut! Kraftfullare och innovativ. Inte lika mesig som Z3:an (ursäkta, ni innehavare av Z3). Lite mer maskulin, helt enkelt. |
|
|
Lite mindre bmw skulle jag vilja kalla det... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Z3:an är mycket snyggare... | |
|
Varför blir det en Z4 och inte en ny Z3? Varför byter den namn, blir det Z5 nästa gång? önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Carl L: Det kommer att bli många nya namn på BMW-bilar framöver... Nya 1- och 2-serier. 3-serie Coupé och Cabrio blir 4-serien. 5-serie Coupé och Cabrio blir 6-serien. Tanken är att Coupé och Cabrio varianter ska ha jämna serienummer medans Sedan och Touring behåller sina ojämna nummer. Eftersom nya Z4 är en Cabrio så blir det naturligt med en 4:a istället för en 3:a. Dessutom är den något större än dagens Z3. Detta betyder också att dagens M3 kommer att byta namn till M4 (troligtvis i samband med en ny 3-serie). Lite synd på ett så välkänt namn som M3. Även om de släpper en ny M3 så kommer det att vara en Sedan... Enligt rykten så kommer dagens Z8 att ersättas med en ny Z6. och så har vi ju nya X3 som kommer att bli en mindre version av X5:an. Mycket nytt på gång alltså! /Fredrik |
|
|
Troligen för att den nya modellen är markant större än den förra. Jag tycker att utseendet verkar mycket lovande, längre och mer svepande linjer än Z3, mer "riktig" sportbil. Däremot är fronten för lik Audi TT, nittonhundratalets mest överskattade bildesign. Men ändå - vill ha. My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.