|
|
|
|---|---|
|
Nackdelar med smg versionen, personliga referenser uppskattas. Ska nämligen köpa en | |
| Hej en bekant till mig har en sån Länk smgn va reparerad när han köpte den. Det vart inte mkt han hann med o köra innan han fick laga den för 30tusen igen... nu har han den till salu som synes i länken. Annars e det kul som fan , faktiskt:) men jag hade inte chansat.. | |
| fan vad snygg M3´a synd man är fattig! Vart lite kär i den där! Nån som vet vad blå färgen heter? | |
| estoril blå heter den:) bilen är fin o går mkt bra, men det finns ju lite o klaga på , liiiite sliten förarstol på de vanliga stället ( högersidan ryggstödet) men han justerar säkert priset :) får man fråga hur långt din budget sträcker sig??:) | |
| Men de måste ju vara så att många misssköter sina bilar, alltså de är inte fel på bilen utan på ägarna. M3:an i fråga är servad var 1000 mil samt väldigt få ägare gick bara knappt 1 år i tyskland och ser väldigt fräsh ut och går bra i motor och låda. Får hoppas på de bästa | |
| ja är det bara rätt skött så ska det ju hålla. Sen en m3,, det är mkt 1an 2an 3an panikbroms o kanske en o annan ring på ica parkeringen. smg bilarna kan man hitta riktigt billigt. som sagt rätt ägare så funkar den säkert ypperligt:) en sån bil får man köpa mycket med hjärtat :) har du provkört en sån?? | |
| Är en 97:a tycker inte dom är så billiga, aa testade den idag | |
| Min budget räcket tyvärr inte för en sån bil! Har nyss blivit arbetslös så det är fattigt nu! Men imorgon ska jag på arbetsintervju så man får hoppas att det går vägen så man kan köpa sig en dröm bil :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.