|
|
|
|---|---|
|
Länk Har dock fått massor av skambud på 10-16k. Vad är fel? | |
| Tyvärr måste du nog ner under 30 för att få napp. Testa sänka priset till 29.000, surt kanske men det är de ligger. | |
| minst 25' tycker jag man bör få ut för den. | |
|
"Felet" är nog bromsbeläggens skick + att folk tycker att över 25000mil känns "jobbigt", viket kan innebära att folk letar vidare. Finns tyvärr en hel del E39:or för mindre pengar ute.. 10-16 tusen spänn är mindre än "likens pris" så dessa ska du naturligtvis negligera och som du mycket riktigt skriver är skambud.. Jag skulle nog säga att du får dra ned priset till 31000kr och pruta sedan till 29990kr :) Mvh Janne. |
|
|
Vänta eventuellt nån vecka till, sen sänker du till 29.900 så att alla som söker upp till 30´ får se din annons. Bry dig inte om alla storprutare! Mvh |
|
| Hej. Bilen ifråga,har den alltid varit på Gotland? | |
|
Skulle tro att det faktum att bilen finns på Gotland, sorterar bort ganska många spekulanter - de tycker helt enkelt att det är för krångligt/dyrt att åka till Gotland och sedan kanske behöva åka hem igen utan att ha köpt bilen... Om bilen har rullat på Gotland hela tiden, är det ett starkt försäljningsargument då man väl inte saltar (åtminstone inte i samma omfattning) som på fastlandet!? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hej och tack för responsen!. Jag sänker priset i veckan!. Blir nog som dem flesta jag pratat med slutpris på run 28-30, lite surt då jag gav en bit över 30 hos bilhandlare för 3 veckor sedan, men men..bara att bita i de sura äpplet! Blir tvungen att göra mig av med den då jag väldigt plötsligt fick bostad i stan=ingen parkering. Åter igen tack för feedback! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.