|
|
|
|---|---|
viobebe |
Hej,är i köptankar om en M3 E30,undrar bara om det går att köra den året runt.Läste i ett inlägg att den rostar ganska fort,här i Göteborg har jag sett ett antal med v-däck så visst måste de hålla året runt.Hade en för 8 år sedan under en kort period,och har sedan dess inte kunnat glömma den jäkla bilen.Vad skall man tänka på den maskinellt?Ni som har M3 E30 borde kunna ge lite goda råd.Skall köpa en bil i bruksskick med lite skavanker,troligen importerar jag en från Tyskland.Det här är den enda BMW som tilltalar mig ett konstverk!!!! |
tqs |
Alla E30 är rostkänsliga, men om du tvättar bilen ofta så vägsaltet inte hinner börja verka på stenskott m.m. kanske du kan hålla rosten under kontroll. |
|
kosta på dig en riktig rostskyds genom gång det finns ju firmor so ger några års garanti på sånt hade för mig att dom inte så så dyra Länk är ett bra företag --------------/The Raven Dom 3 B:en------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----------------------- ----M-Power----------- -FtpServer-217.211.204.234 ----ICQ:137785585---- -------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.