|
|
|
|---|---|
| Droppar vatten under fast jag inte andvänt acn på ett tag, är det vanligt? | |
|
Det brukar oftast vara så att när man använder acn så droppar det vatten ner pga kondens. Men används den inte så blir man lite tveksam varför det då droppar. Jag är inte helt säker men tror att det inte är så farligt. Inget och bekymra sig över ;) |
|
|
Ha alltid * intryckt så minskar risken markant att du drabbas av läckage i systemet. Drar ytterst marginellt mer soppa, det spar du in på reparationskostnader. Kör personligen med * ,auto och 20grader året runt. /Janne Surf Or Die!!! |
|
|
Just det...får alltid en fin liten pöl under bilen när den stått en stund efter användning, helt normalt när ac är aktiverad... /J Surf Or Die!!! |
|
|
Ja när man haft den på så får man ju en pöl, men jag har inte andvänt min på säkert en vecka, och igår så såg jag att de rann under bilen, men kylarvattnet är max och spolarvätska e fullt och det är inte soppa, så det finns ju inte många alternativ kvar? En gång Bmw alltid Bmw! |
|
|
slå på ac men kallaste då? den ska ju börja kyla nästan direkt. gör de inte de så vet du ju.. BMW ownz |
|
|
Varför stänger du av den? Har bara hört att det inte är bra för den om den är avstängd. Kör själv som surfjanne |
|
| Den kyler så acn är de inge fel på, jag kommer ändå inte på vad vattnet droppa ifrån | |
|
När jag hissar upp bilen med domkraft rinner det nästan varje gång från olika ställen, det är nog vatten som ligger i någon ficka. En annan lustig sak som hände så sent som idag var när jag skruvade bort de bakre bussningshållarna till länkarmen i framvagnen, då kom det vatten rinnande i en strid ström från ena bulthålet. Typ 2-3 dl, helt sjukt. |
|
| Har kört nu med * in tryckt, tycker kompressorn hörs ibland om man står vid ett röljus tex, vanligt att man hör av den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.