|
|
|
|---|---|
|
Hej. Håller på och ska turbo konvertera min M535:a E28 och letar ett färdigt turbo grenrör till vettig peng. Har kollat ebay men det är finns inte mycket vettigt. PPF har ett för nästan 7000 men det är alldeles för dyrt.. ska få till bilen så det fungerar och allt lirar, sen ska jag bygga ett eget. Så Därför letar jag ett lite billigare alternativ | |
|
Det finns inte. Ska du komma billigt undan så är det beggat eller bygga ett själv som gäller ///Jörgen |
|
|
Gamla E23 745:an hade en turbokonverterad M30-motor så där måste ju ett turbogrenrör finnas som passar!? Skulle dock kunna föreställa mig att det kostar en del eftersom dessa bilar inte "växer på trän"! Per L |
|
|
745 grenrör eller Alpina b7 grenrör är varken billiga eller optimala. Säljs då och då på E-bay för 3-4000 kr men frågan är hur många sprickor i dessa grenrör man får för den pengen? Mycket billigare än nämnda summa tror jag inte du kommer undan om du inte tänker bygga ett själv eller hittar ett egentillverkat till salu. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.