|
|
|
|---|---|
|
min fläkt går på max nästan hela tiden, ibland kan den gå ned i varv så det blir tyst och lungt i kupén, men den sticker snart upp igen, sökte lite på problemet, men alla som har detta fel verkar ha en e39 ? och felet verkar vara effektslutsteg" el. "fläktmotståndet, jag har en 325 e46 -01, kan det vara samma sak eller gäller det något helt annat när det handlar om en e46? tack på förhand | |
| Ja risken är väldigt står då fläkten lever sitt eget liv helt enkelt..Hade det på min 320i E46 samma som du ny fläktmostånd gjorde saken biff. | |
| tack för svar, någon som vet om det finns fläktmotstånd att köpa på nätet? och isf vart? | |
|
Länk Surf Or Die!!! |
|
| De står bara att de finns på BMW, tänkte om det fanns på något annat ställe å ja | |
| Finns på Schmiedmann.se | |
|
Har samma problem med min fläkt, är det någon som har reservdelsnumret på detta motstånd? Mvh // M ///BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död.///M |
|
|
mac-jones: Gå in på Länk Skriv in din BMW's chassienummer (de sista 7 siffrorna) så kan du söka fram reservdelarna till just din bil. Jasså du åker 325 e46 -01 nu Huggarn? |
|
|
Jag tackar för svaret. ///BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död.///M |
|
|
nä men tjenare Pär:an, ja visst vettu, lyckades snubbla över en sån vettu =) alltid trevliga bilar dom dära bmw´s:ena =) du råkar inte vara på hemmaplan föresten? |
|
| någon som har bytt detta förut? och som har tipps eller om det är nå spec. man ska tänka på ? | |
|
Bumpar tråden då jag har fått samma fel. Dock så fortsätter min fläkt att gå även efter att jag stängt av bilen, kan det ändå vara fläktmotståndet eller är de risk för att det är något värre? Mvh |
|
|
Bumpar tråden då jag har fått samma fel. Dock så fortsätter min fläkt att gå även efter att jag stängt av bilen, kan det ändå vara fläktmotståndet eller är de risk för att det är något värre? Mvh hej bytte på min 330 i dag och nu går fläkten som den ska igen :) min kunde ena stunden gå på max och ibland inte alls , den levde sitt egna lilla liv ! är precis som det beskrivs på mektipset att byta så gick smidigt , måste tacka dom som tar sig tid o ta bilder och beskriva hur man byter mvh robert |
|
| Japp den kan gå även om man stänger av bilen..Även det symptomen hade jag.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.