|
|
|
|---|---|
| Frugan borta hela helgen va göra, 7 åringen fick popkorn jag en stänkare. Jag la ut lite bilder med nya zito 20tummare. Kan även berätta att det är grym komfort i bilen med ställbart chassi, ställer man i sportläget så gör den inte bort sig när det svänger heller. Den går att köra under 0,6 liter milen vid 100-120 km i timmen. Tror ni att det skulle va snyggt med tonade rutor. Kan säga att det är nog bättre komfort med 20tum än 18 rft däck. Ha en trevlig helg, nu vill jag ha synpunkter mvh Stefan. | |
|
Stefan, Tycker att det blev väldigt bra med dina Zitofälgar. Har själv funderat på dem till min 535:a som är på ingång. Var köpte du dina? Har du någon bild rakt från sidan får du gärna lägga upp den. Vad gäller tonade rutor är det en smaksak. Jag brukar inte ha det på mina bilar och är lite tudelad om jag tycker det är snyggt eller ej. |
|
|
Grattis Stefan, jag tycker det blev mycket bra! Hjulen är snygga på bilen, stilrena och ger ett exklusivt utseendet utan att vara för extrema. (På en 3-serie cupé kan man väl välja lite mer extrema fälgar..?) Av samma skäl tycker jag inte att du ska tona rutorna. Det är inte stilrent och inte exklusivt. Enligt mig så ger tonade rutor lite "bakvänd-keps"-stuket. Men jag vet att andra tycker annorlunda och det kan jag respektera. (Jag har dock full förståelse för dem som har hund och därför vill tona rutorna av praktiska skäl, men det blir liksom en annan sak...) Själv funderar jag på nya 19" fälgar till 530XD:n. Mina M-fälgar är inte alls lika snygga som på en vanlig bakhjulsdriven (pga att X-drive har annat et.) Undrar hur dina fälgar skulle passa..? Kanske någon annan som läser detta har tips på snygg fälg till XD:n? (Någon annan som har en E34 med en ägare?) |
|
| Köpte dom på nässjö däck. Har tyvärr ingen från sidan men kanske kan fixa i morgon. Kostade på bridgestone däck, det ångrar jag inte den går kanon med dom. | |
| RE nu finns det bild från sidan!!!!!!!! | |
|
Stort tack Stefan. Ser jättebra ut på din bil. Tror jag sätter på likadana på min 535:a till våren. Mvh Roger |
|
| Stefan: Hittar inte dina bilder, kan du lägga en länk? Är nyfiken. Ska välja 20" fälgar till min 535d F11. | |
| Stefan, Ursäkta, nu såg jag dem ju på din profil :-) Snygga, läcker bil, har funderat på att ta hem en från Tyskland, du har ju full entertainment i baksätet där också, läckert! Är det stor skillnad mellan F10 och GT? har du testat även F10/11? | |
| Har testat f10 med vanligt fjädring då är det stor skillnad, med ställbart borde det inte vara det. Baksätet i gt är sjukt skönt otroligt benutrymme, vill man ha bättre bagage så skjuter man fram det då blir det ca 590 liter tror jag. Entertainment i baksätet är toppen man kan titta på två olika filmer samtidigt eller tv samt film. Både fru o barn nöjda. Kör med trådlösa lurar eller lillflickan (7år) använder järna inears med små gummiploppar funkar kanon, då kan jag lyssna på vad jag vill fram. Jag vart nöjd med 20tummare stor skillnad men skulle kunna vara ännu större på gtn. Men då blir komfort samt plånboken drabbad. MVH Stefan. | |
| Låter som en härlig bil, har faktiskt aldrig testat att kört en GT. Köpte du den ny här i Sverige? | |
| Läcker | |
| Köpte den med tror det va 700 mil på mätaren. Köpt i sverige svensksåld sparade så mycket jämfört med ny så det gick inte att motstå. | |
| serriktigt bra ut.. bra val av fälgar.. bilen verkar rikligt utrustad så det är klart att den har bra komfort hehe :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.